پنجره واحد تجارت فرامرزی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی در پنجره واحد تجارت فرامرزی راه اندازی شده است

پنجره واحد تجارت فرامرزی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی در پنجره واحد تجارت فرامرزی راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
به اطلاع اظهار کنندگان محترم می رساند بنابر مصوبه جلسه شورای معاونین برگزار شده در تاریخ 18/5/93 در خصوص اسناد مورد نیاز ضمیمه اظهارنامه جهت بارگذاری تصویر اسناد در سامانه دوراظهاری به نشانی http://epl.irica.ir، لازم است ایشان نسبت به آپلود اسناد ذیل در هنگام دوراظهاری اقدام لازم را انجام دهند.

اسناد مورد نیاز در اظهارنامه واردات:

1- قبض انبار
2- بارنامه یا مانیفست
3- ترخیصیه
4- ثبت سفارش
5- پیش فاکتور
6- فاکتور

اسناد مورد نیاز در اظهارنامه صادرات:

1- قبض انبار یا گواهی حمل یکسره یا درخواست ارزیابی در محل (حسب مورد)
2- فاکتور (به رعایت ماده 16 قانون امور گمرکی)
3- فهرست عدل بندی (در صورت نیاز)

نظرات  (۲۷)

با سلام
با توجه به اینکه از امروز در زمان دور اظهاری در صادرات مثلا مجوز استاندارد و بهداشت را باید ضمیمه کرد آخر تا کنون اینگونه بوده که گمرک یا استاندارد نمونه برداری میکرده و البته بعد از اخذ کوتاژ و بعد از ارسال نمونه به استاندارد استاندارد اعلام نظر میکرده و مجوز ترخیص را صادر میکرده بهداشت هم هم این طور و این در هر دو رویه صادرات و واردات تا کنون اینگونه بوده حالا اظهار کننده چگونه هنوز کوتاژ نگرفته مجوز استاندارد و بهداشتی را که موجود نیست بارگذاری کند یا در صادرات درخواست ارزیابی در محل تا کوتاژ نگرفته اییم و گمرک دستوری روی درخواست نداده است چگونه آن را بارگذاری کنیم یا قبض باسکول آخر تا کالای ما بارگیری نشده و وزن دقیق مشخص نیست که پروانه صادر شود یا اظهار کنیم چگونه قبض باسکول را بارگذاری و در زمان دور اظهاری آن را ضمیمه کنیم بعضی اوقات بارگیری در روزی که قرار است پروانه صادراتی بگیریم تمام میشود و کامیون باسکول میشودراهنمایی شود لطفا
پاسخ:
سلام علیکم
ضمن عذرخواهی باید عرض کنیم که حق باشماست. اشتباهی بود که از جانب ما رخ داده بود. ممنون که مشکل را بازگو کردید. اصلاح شد.

با تشکر
میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
با سلام
ممنون از پاسخ شما در خصوص اسناد ضمیمه در دور اظهاری صادرات و واردات اما هنوز گزینه ضمیمه نمودن قبض باسکول و ارزیابی در محل در قسمت اسناد ضمیمه در مرحله 2 دور اظهاری صادرات برداشته نشده اند با توجه به اینکه تا زمانی که کالا بر روی کامیون بارگیری  نشده و وزن دقیق مشخص نشده قبض باسکول با وزن پر را نمیتوان صادر کرد و بعضی اوقات همان روز بارگیری اقدام به اظهار از راه دور برای صادرات و اخذ کوتاژ انجام میشود و مجوزهای لازم مانند بهداشت و استاندارد اخذ و پروانه صادر میشود و مثلا در یک روز 5 کامیون بارگیری باید شود آن هم در روز اظهار و صدور پروانه و بعد از وقت اداری اقدام به ارزیابی در محل میشود پس گزینه ضمیمه نمودن قبض باسکول نیز باید برداشته شود چون قبض روز بعد یا همان روز ارزیابی در محل که خارج از وقت اداری است تحویل ارزیاب گمرک میشود و فردای روز ارزیابی و پلمپ کالا ضمیمه اظهارنامه میشود در خصوص درخواست ارزیابی در محل نیز تا کوتاژ نگرفته اییم و دستوری روی نامه درخواست ارزیابی در محل صادر نشده و هزینه خدمات فوق العاده نیز پرداخت نشده و قبض در آمد صادر نشده چگونه این درخواست را ضمیمه و بارگذاری کنیم راهنمایی شود لطفا
پاسخ:
سلام علیکم

باقی موارد هم پس از هماهنگی با دفتر واردات و صادرات اصلاخ شد.
در مورد درخواست ارزیابی در محل هم در صورتی که ندارید نیازی به بارگذاری نیست.

با تشکر
میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
با سلام و خسته نباشید
ممنون از اینکه واقع بینانه هر سوالی را جواب میدهید
و در جواب دادن به سوالات صادر کنندگان و وارد کنندگان و اشخاص حقیقی و حقوقی سرعت عمل دارید و اقدام عملی لازم را در جهت رفع مشکلات هر چند کوچک اما در عمل و حین کار بزرگ انجام میدهید ای کاش این وبلاگ را طوری طراحی کنید که به سوالات صادر کنندگان و وارد کنندگان در خصوص قوانین و مقررات گمرکی و شکایات آنها نیز ترتیب اثر داده شود چون چنین وبلاگی مورد نیاز ماست تا مواقعی که نمیتوان به هر دلیلی مستقیم سوالی از گمرک داریم یا شکایتی از شخصی داریم که کارمند گمرک است یا مسئولیتی در گمرک دارد آن را مطرح کنیم تا از طریق اینجا گمرک ایران و دفتر صادرات و واردات مستقیم جواب را دهد و مشکلات را حل نماید و از کاغذ بازی و مراجعه های حضوری جلوگیری شود .با تشکر فراوان از شما
پاسخ:
سلام علیکم

در مورد پیشنهاد شما، ما آن را به اطلاع رئیس کل گمرک می رسانیم تا ان شاء الله در صورت صلاحدید ایشان افرادی که تخصص لازم در زمینه قوانین گمرکی دارند چنین وبلاگی را طراحی کنند، چرا که در حال حاضر این واحد تنها در زمینه اجرایی سامانه جامع امور گمرکی تخصص دارد و در زمینه قوانین گمرکی اطلاعات کافی برای پاسخگویی مناسب ندارد.

با تشکر
میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
طراحی سامانه خیلی ایراد داره. به زحمت اظهارنامه را تکمیل می کنیم و می خواهیم برویم به مرحله بعد، اونوقت با یک خطای سیستمی internal error زحمات ما به هدر میره. مخصوصا در اظهارنامه چند قلمی که چند ساعت وقت گذاشته می شود. سیستم ثبت سفارش اینجوری نیست. در هر مرحله که دکمه save زده می شود و اطلاعات وارد شد محفوظ می ماند و بعدا تکمیل یا ویرایش می شود. 
خلاصه کلی اعصاب ما را خرد می کنید !
پاسخ:
سلام علیکم

نظر شما را به دست مسئولین امر می رسانیم. ان شاء الله این مشکل هم برطرف می شود.

با تشکر
میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران

با سلام

ضمن تشکر از زحمات شما

خواهشمند است در رابطه با مسیرهای اظهارنامه در گمرک تهران تجدید نظر کنید. تمام اظهارنامه ها تحت هر شرایطی قرمز میشود.

خواهشمند است به سلکتیویته گمرک این پیام را انتقال دهید تا آنها با مراجعه به آمار واردات گمرک تهران در یکماه اخیر فکری بکنند.

در گمرک تهران فقط یک مسیر اظهارنامه وجود دارد و آن مسیر قرمز است.

با تشکر

واحد تولیدی

پاسخ:
سلام علیکم

دفتر سلکتیویته گمرک، قانونی تنظیم کرده بود که موجب شده بود در گمرک تهران حدود 88 درصد پروانه ها مسیر قرمز، حدود 11 درصد مسیر زرد و حدود 1 درصد مسیر سبز شود.
پس از اطلاع از این موضوع در روز چهارشنبه مورخ 7/8/93 این قانون اصلاح شد. در حال حاضر وضعیت تقسیم پروانه ها در این مسیرها رو به بهبود است و مسیر قرمز به حدود 68 درصد و مسیر زرد به حدود 25 درصد رسیده است.
در روزهای آتی باز هم درصد تغییر مسیرها بررسی می شود تا مشکلی نباشد ان شاء الله.

با تشکر
میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
با سلام
در دور اظهاری از دیروز تا حالا با زحمت زیاد به مرحله بعدی میرویم و با خطای اینترنت روبرو میشویم و مجبوریم برگردیم و از نو کار را در دور اظهاری انجام دهیم internal error کاش کاری کنید هر مرحله که انجام شود ذخیره و با زدن ادامه اگر به مرحله بعد نرفت برگردیم و چیزی راکه ذخیره کردیم ویرایش کنیم و دوباره ادامه بزنیم و هر چه را حتی اگر ذخیره کرده اییم بتوانیم پاک و دیلت کنیم الان من یک مورد را در مرحله اول در دور اظهاری صادرات انجام داده ام که وقتی دکمه ادامه را زدم اینترنتم قعط شد و وقتی برگشتم در قسمت دوراظهاری صادرات و اظهاریهای قبلی بود ولی نمیتوانستم پاکش کنم یا بقیه کار را روی آن با زدن کلمه ادامه انجام دهم یا اینکه ویرایشش کنم لطفا رسیدگی شود ممنون
پاسخ:
سلام علیکم

مشکل شما مشکل عمده اظهارکنندگان است که در حال رفع آن هستیم. ان شاء الله کمی صبر کنید مرتفع می شود. قصد داریم امکاناتی را برای اظهارکنندگان اضافه کنیم که این مشکلات را کاهش می دهد.

با تشکر
میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
ضمن عرض سلام و خداقوت 
در واردات در خصوص اسنادی که وجود فیزیکی ندارن مثل ثبت سفارش و پیش فاکتور چیکار باید کرد چون این اسناد به صورت سیستمی در در دسترس گمرک هست. 
پاسخ:
سلام علیکم

عناوین این اسناد از سوی دفتر واردات گمرک جمهوری اسلامی ایران طی بخش نامه ای اعلام شده لذا بارگذاری تصویر آنها واجب است. شما می توانید تصویر ارایه شده از ثبت سیستمی این اسناد  را بارگزاری نمایید.

باتشکر
میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
سلام چرا در هیچ کجای سایت گمرک بخشی فایلی برای اموزش نحوه انجام مراحل ثبت دور اظهاری نیست .اکثر کسانی که اظهار از راه دور میزنند بدون درک درست وجامع از معنی گزینه های پیش فرض سیستم .تنها به صرف دیدن عملکرد دیگران ویا بصورت ازمون خطا اقدام به ثبت اظهار مینمایند لطفا در این زمینه مبادرت به تهیه فایل اموزشی نمایید.متشکر
پاسخ:
سلام علیکم

بسته آموزشی دور اظهاری واردات، صادرات و ترانزیت و همچنین آموزش ثبت وکالت در این وبلاگ وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به لینک زیر پست های مطالب آموزشی را مشاهده نمایید.

باتشکر
میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • محمد نیما
  • با سلام و خسته نباشید

    امروز 10/10/93 دو فقره اظهارنامه وارداتی در گمرک فرودگاه امام خمینی داشتم که بدلیل مشکلات سیستم  تا مرحله تعیین مسیر پیش رفت ولی شناسه پرداخت  داده نشد.

    سوال من این است که با توجه به اظهار شدن و تعیین مسیر شدن آیا در هفته بعد  حقوق و عوارض با نرخ جدید دچار تغییر میشود یا خیر؟

    پاسخ:
    سلام علیکم

    نرخ ارز اظهار نامه هایی که از اولین مرحله سالن واردات (مرحله مسئول احراز) گذر کرده باشند، در هفته های بعد تغییر نخواهد کرد.

    باتشکر
    میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام میخوام اظهارنامه ترانزیت تکمیل کنم زمانی که ارسال نهایی میزنم برای گمرک مبداء مینویسه internal error علتش چیه؟ سیستم مشکل داره؟
    پاسخ:
    سلام علیکم

    لطفا جهت بررسی های بیشتر گمرک مبدا که می خواهید به آن ارسال نمایید را نام ببرید.

    باتشکر
    میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    فقط میگم دستتون درد نکنه کاش همه جا اینجوری بود ممنون ارزوی موفقیت برای شما

    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنون از اظهار نظر شما ان شاالله بتوانیم همیشه در خدمت رسانی موفق باشیم.

    باتشکر
    میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با سلام.
    من یک تولیدکننده هستم که در رشت مواد غذایی و شیرینیجات تولید می کنیم و اکنون یک مشتری خارجی داریم و می خواهیم یک کانتینر از طریق بندر شهید رجایی صادر کنیم ولی تاکنون این کار را انجام نداده ایم ولی کارت بازرگانی داریم.
    می خواستم بدانم ایا باید در گمرک رشت تمام کارهایش را انجام دهیم یا خیر در گمرک بندرعباس؟
    لطفا مرا راهنمایی کنید.
    ممنون

    پاسخ:
    با سلام خدمت شما
    شما می توانید به نزدیک ترین گمرکی که در رویه مورد نظر شما مثلا صادرات فعالیت می کند مراجعه کنید
    و از آنجا اقدام حمل کالای خود در رویه صادرات به گمرک مرزی و از آنجا به خارج از کشور صادرات نمایید
    با تشکر از توجه شما
    ورود اطلاعات کامیون
    با سلام و عرض ادب
    لطفا راهنمایی نمایید که اطلاعات کامیون را چگونه بایستی وارد کنیم چون امروز که اولین روز بارگیری در سال جدید در گمرک رجایی است متصدیان باسکول اعلام کردند که می بایست اطلاعات کامیون توسط شرکت های حمل در سامانه وارد شود اما من هر چقدر تلاش کردم نتوانستم در اون قسمت درخواست شماره سریال پروانه شده است اما شماره سریال را هم وارد می کنیم باز هم می گوید شماره سریال صحیح وارد نشده است
    لطفا راهنمایی نمایید که اطلاعات در این بخش چگونه بایستی وارد شود؟
    با تشکر فراوان
    پاسخ:
    سلام
    آموزش ورود اطلاعات حامل در اطلاعیه وبلاگ قرار داده شد
    با تشکر
    میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    دوست عزیز من تمامی مسیرها را درست رفتم و در پایان با پیام
    شما اجازه ثبت حواله بارگیری از طرف شرکت حمل اظهارنامه را ندارید
    پاسخ:
    سلام علیکم

    جهت ثبت اطلاعات حامل ابتدا شما باید از طرف شرکت وکالت صدور مجوز در سامانه پنجره واحد دریافت کنید.

    باتشکر
    میز خدمت سامانه جامع گمرک جمهوری اسلامی ایران

    با سلام

    احتراما نحوه ثبت اطلاعات کامیونها را بیان کنید چون در قسمت شماره سریال پروانه را که وارد میکنیم میگوید شماره سریال اشتباه است

    پاسخ:
    سلام علیکم

    جهت بارگزاری اطلاعات شماره سریال باید قبل از شماره سریال کد گمرک را هم وارد کرده و با خط تیره از شماره سریال جدا کنید.(مثال: 123456-50100).
    "50100" کد گمرک شهید رجایی می باشد.

    باتشکر
    میز خدمت سامانه جامع گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با سلام و خسته نباشید
    لطفا بفرمایید فایل اموزش ورود اطلاعات حامل در کجا قرار گرفته که دیده نمی شود.مسئله بعدی اینکه ایا این اطلاعات باید توسط شرکت حمل پر شود یا توسط اظهار کننده؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    جهت دریافت فایل آموزش ورود اطلاعات حامل اینجا کلیک کنید.


    با تشکر
    میز خدمت سامانه جامع گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با سلام...من از قسمت دئر ظهاری وارد شدم..و اظهارنامه ای که پروانه سبز شده را انتخاب کردم ولی در مرحله 7 نوشته ثبت کوتاژ!!!! یعنی الان باید ثبت بزنم؟؟؟؟ اخه قبلا کوتاژ شده که!!!
    پاسخ:
    سلام
    در نسخه کنونی سامانه دور اظهاری اگر اظهاری در گمرک محلی کوتاژ شده باشد قابلیت اخد سریال جدبد را ندارد
    ضمنا اگر در گمرک اظهاری شما نوبت دهی کارشناسان راه اندازی شده است می توانید ثبت کوتاژ و سپس نوبت دریافت کنید.
    با تشکر 
    میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با عرض سلام لطفا بفرمایید هنگامی که برای واردات میخواهیم در محل کار یا منزل دور اظهاری انجام دهیم چطور برگه ثبت سفارش را که فقط کد هشت رقمی ان را داریم  و پرینت ان را در اختیار نداریم اپلود کنیم
    پاسخ:
    سلام
    طبق قانون ، یکی از مدارک مورد نیاز برای اظهار پرینت دریافتی از سایت ثبتارش می باشد که این به معنی کد 8 رقمی ثبت سفارش نیست.
    با تشکر
    میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با سلام مجدد  ، سوال قبلی من این بود  برای دور اظهار از منزل یا محل کار  پرینت ثبت سفارش لازم است  ان را از کجا تهیه کنیم
    پاسخ:
    سلام
    پرینت ثبت سفارش همان پرینت شماره پیگیری اظهار یا شناسه اظهار می باشد
    که از سایت ثبتارش دریافت میکنید
    با تشکر 
    میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    6 باکس ضروری اضافه کردن سند را پرمی کنم برای اضافه کردن اسناد دیگر روی اضافه کردن سند می زنم فایل تا100درصد آپلود می شود اما به مرحله بعد نمی رود وپیغام internal error می دهد.
    پاسخ:
    سلام
    احتمالا در اون لحظه سامانه با مشکلی مواجه شده است
    در حال حاضر این مشکل برطرف شده است
    با تشکر
    میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    بسمه تعالی
    با سلام بدینوسیله باستحضار میرساند اینجانب کارگزار رسمی گمرک میباشم لطفا" جهت کنترل و سالم سازی و داشتن اطلاعات دقیق جهت ارائه آمار دقیق
    اظهارنامه ها به سازمان امور مالیاتی برای تنظیم اظهارنامه معاملات فصلی گمرکات آمار نمیدهند لطفا" در سایت پنچره فرا مرزی گمرک در قسمت اظهارهای من مشخصات اظهارنامه ها شامل شماره کوتاژ - تاریخ - نوع کالا -
    ارزش دلاری - نرخ ارز - ارزش ریالی - گمرک ترخیص کننده  در سیستم گنجانده شود.با تشکر

    پاسخ:
    باسلام

    پیشنهاد شما با تیم نرم افزاری دفتر فناوری گمرک ایران مطرح می شود.

    باتشکر
    میز خدمت سامانه جامع امور گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام.نماینده شرکت دارویی هستم.نوبت دهی شهریار افتضاحه به وا... قسم قبل از این داستانها(دور اظهاری) ۱ یا ۲ روزه جنس ترخیص میکردیم ولی با این نوبت دهی ها شده ۱ هفته.۹۴/۷/۴ ارزیابی کردم هنوز نوبتم نشده تازه امروز کارشناسم مرخصی رفته.ایاشما جواب مدیر عامل ما را میدهید.میدونم که اقدامی نمی کنید.شماره کوتاژم۱۴۰۲۹۲۷  ودر سندی دیگر کارشناس کامنت گذاشته ۶%و۳%پرداخت نشده. این دیگه نو برشه.به خدا همه خسته شده اند از این وضع موجود

    پاسخ:
    سلام
    همانطور که در قسمت نظرات کارتابل این اظهارنامه در پنجره واحد می توانید مشاهده کنید این اظهارنامه بین کارشناس و مسئول سرویس جهت نظر های مختلف جابجا شده است به همین صدور پروانه الکترونیک شما کمی به طول انجامیده است. در سامانه جامع کالاهای دارویی دارای اولویت نوبت می باشند .
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • میثم حمیدین
  • با سلام

    2 تا سوال داشتم, اگر در اسرع وقت پاسخ بدهید خیلی ممنون می شوم.

    1- دور اظهاری با بارنامه
    واردات از طریق سیستم بانکی دارم و می خواهم کالا را با بارنامه اظهار کنم!

    با توجه به اینکه شناسه اظهار از طریق بانک هنوز صادر نشده است, آیا اظهار کالا با این شرایط بدون ارائه قبض انبار امکان پذیر است؟

    2- اعتبار ثبت سفارش
    واردات از طریق سیستم بانکی دارم که در مهلت اعتبار ثبت سفارش از طریق سیستم بانکی گشایش اعتبار اسنادی/ حواله ارزی شده است,
    اما تاریخ اظهار کالا به گمرک پس از اتمام اعتبار ثبت سفارش خواهد بود!
    آیا با این شرایط اظهار کالا همانند گذشته بدون نیاز به تمدید ثبت سفارش امکانپذیر است؟ 
    یا اینکه ثبت سفارش بازرگانی می بایست تمدید گردد؟

    با تشکر
    پاسخ:
    سلام

    1. دوراظهاری با بارنامه فقط در گمرک شهید رجایی راه اندازی شده است و در گمرکات دیگر از دوراظهاری عادی باید استفاده کنید ولی در هر صورت قبل از صدور قبض انبار قادر به اظهار نیستید و فرقی نمیکند که بانکی باشد یا نه
    2. تاریخ ثبت سفارش در سامانه گمرک چک نمی شود یعنی برای اظهار مشکلی نخواهید داشت ولی اگر بعد از تاریخ انقضا اظهار کنید در هنگام تسویه ثبت سفارش به مشکل خواهید خورد چون بانک به تاریخ شناسه اظهار استناد می کند

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • محمد رضا سرخوش
  • با سلام . لطفا راهنمایی بفرمایید. برای بسته های پستی EMS که فاقد بارنامه و شماره مانیفست می باشند. در باکس شماره مانیفست چه شماره ای باید درج شود؟ 
    پاسخ:
    سلام
    در صورتی که از مرز های دریایی وارد کرده اید باید مانیفست و بارنامه الکترونیک را از کشتی دریافت کنید
    ولی برای مرزهای دیگر نیازی به ورود شماره معتبر نیست
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • میلاد سلطانی
  • با سلام و خسته نباشید .
    سوال بنده در مورد اضافه کردن مدارم در دور اظهاری ترانزیت هست. وقتی که فایل رو انتخاب میکنم و کد امنیتی رو میزنم و میخوام برم مرحله بعد فایل آپلود میشه به 100 درصد که میرسه باز همون صفحه میمونه و مرحله بعد نمیره . به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه؟؟
    پاسخ:
    سلام
    ممکن است مشکل موقتی و مربوط به زمان خاصی بوده باشد
    چنانچه هنوز هم این مشکل ادامه دار است با واحد پشتیبانی تماس بگیرید

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • میلاد سلطانی
  • با سلام و خسته نباشید
    بنده یک سوال در مورد اضافه کردن مدارک ضمیمه در دور اهاری ترانزیت داشتم. مشکلی که هست اینه که وقتی مدارک رو که فایل pdf هست اضافه میکنم و کد امنیتی رو وارد میکنم پس از اینکه دکمه مرحله بعد رو میزنم میزنم و فایل بارگذاری میشه دوباره همون صفحه میمونه و مرحله بعد نمیره. مشکل از چی میتونه باشه؟؟
    پاسخ:
    سلام
    این موارد را چک کنید:
    1. نوع فایل حتما نصویر یا فایل pdf باشد
    2. حجم کل اسناد نباید از 5 مگابایت بیشتر باشد
    3. کد امنیتی را به درستی وارد کنید

    البته همه این ها در صورت اشتباه بودن خطای مربوط به خود را دارد
    ولی باز هم کنترل بفرمایید

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • جلیل زاده
  • سلام من دور اظهاری را انجام دادم کارشناس درخواست کرده که پروانه بهره برداری را ارسال کنم لطفا راهنماییم کنید که چگونه این فاید جدید راا ضمیمه کنم ؟
    پاسخ:
    سلام
    اگر اظهارنامه واردات شما در مرحله کارشناسی باشد می توانید از تب اسناد اظهارنامه اسناد جدید را اضافه کنید.

    باتشکر
    میزخدمت پنجره واحد تجارت فرامرزی

    ارسال نظر

    توجه:نظراتی که به صورت ناشناس و یا خصوصی ارسال شود پاسخ داده نخواهد شد.

    نظرات خصوصی خود را به آدرس پست الکترونیکی epl@irica.org ارسال نمایید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کانال رسمی پنجره واحد تجارت فرامرزی در تلگرام