پنجره واحد تجارت فرامرزی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی در پنجره واحد تجارت فرامرزی راه اندازی شده است

پنجره واحد تجارت فرامرزی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی در پنجره واحد تجارت فرامرزی راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رییس کل گمرک ترکیه از نمایشگاه پنجره واحد تجارت فرامرزی بازدید کرد.

جیناپ آشجی رئیس‌کل گمرک ترکیه ضمن بازدید از نمایشگاه گفت : باید اعتراف کنم تحت تاثیر قرار گرفتم و سیستم خوبی اجرا شده است. از همکارانم و همه کسانی که درایجاد کردن این سامانه سهیم بودند تشکر کنم.


 

وی افزود : وقتی در آغاز موضوع پنجره واحد گمرکی مطرح شدمن صرفا منتظر سیستمی بودم که فقط امورات گمرکی رو پوشش بدهد ولی وقتی با سیستمی که تمام سازمان های مربوطه رو به نوعی زیر چتر خود میگیرد و حتی ارتباطات بین المللی هم در آن پیش بینی شده روبرو شدم هم باعث شگفتی من شد و هم خوشحال شدم.

رییس کل گمرک ترکیه همچنین اضافه کرد : من اینجا با ضرب المثل خودمان بیشتر آشنا شدم که کسی که جهان رو گشته باشه بیشتر هم میدونه و ما امروز اینجا رو گشتیم و با دانش بیشتری هم ترک میکنیم اما باور دارم علاوه بر زحمات مسئولین جوانانی مثل شما هم در ایجاد شدن این سیستم نقش بسزایی داشتند .


شایان ذکر است جیناپ آشجی رئیس‌کل گمرک ترکیه که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده است با مسعود کرباسیان رئیس‌کل گمرک ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.


نظرات  (۲)

سلام موسسه فاضل شیراز اطلاعیه زده که کلاسهای آمادگی کارگزاری گمرک برگزار میکنه آیا مورد تایید است ؟؟
پاسخ:
سلام
همانطور که قبلا هم اعلام کرده ایم ستاد گمرک ایران هنوز نمونه سوالی اعلام یا دوره های آمادگی آزمونی برگزار نکرده است و دوره های موجود مورد تایید نمی باشد.
در صورت برگزاری در همین وبلاگ و سایت گمرک اطلاع رسانی خواهد شد.

باتشکر
میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
سلام 
این نمایشگاه کی برگزار شده . و آیا نمایشگاهی در مورد اتوماسیون گمرکی یا تجهیزات بنادر و کشتیرانی باشد داریم ؟ تشکر 
پاسخ:
سلام
این نمایشگاه اختصاصی مسئولین هست 
نمایشگاه هایی در مورد امور حمل و نقل برقرار می شود ولی بنده اطلاعی از جزئیات آنها ندارم.

باتشکر
میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

توجه:نظراتی که به صورت ناشناس و یا خصوصی ارسال شود پاسخ داده نخواهد شد.

نظرات خصوصی خود را به آدرس پست الکترونیکی epl@irica.org ارسال نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانال رسمی پنجره واحد تجارت فرامرزی در تلگرام