کاربر گرامی در این صفحه سوالات مربوط به بارنامه در مراحل مختلف تفکیک، تجمیع و دور اظهاری با بارنامه و ویرایش بارنامه و پاسخ این سوالات قابل مشاهده می باشد.
*************************************
1. در صورتی که کاربر، زمان تفکیک بارنامه الکترونیک، پیغام « شما دسترسی به این عملیات ندارید» مشاهده نماید به چه معناست؟
جهت مشاهده پاسخ اینجا کلیک نمایید.
-----------------------------------------------------------------------------------------
2. یک بارنامه هوایی با دو قبض انبار
و دو مانیفست متفاوت داشته باشند چطور باید ثبت مانیفست کنند؟
جهت مشاهده پاسخ اینجا کلیک نمایید.
-----------------------------------------------------------------------------------------
3. برای بارهای هوایی اگه مثل قبل از هواپیمایی قبض و ترخیصیه بگیریم و واگذار کنیم مشکلی هست ؟ و این ارسال
مانیفست و استفاده از نرم افزار چه موقع می باشد؟ و دریافت قبض الکترونیک
چه زمانی است؟ و شرکت حمل هم موظف به دریافت قبض الکترونیک است و یا
صاحب کالا هم می تواند؟
-----------------------------------------------------------------------------------------
4. بارنامه تفکیک شده اما امکان صدور ترخیصیه برای بارنامه های تفکیکی وجود ندارد
و در ویرایش ها هم بارنامه مادر فقط نمایش میدهد.
-----------------------------------------------------------------------------------------
5. اگر زمان انجام دور اظهاری واردات/ ترانزیت با بارنامه پیغام «بارنامه باید در
وضعیت اظهار باشد» نمایش داده شد، به چه معنا است
-----------------------------------------------------------------------------------------
6. سلام
دوبارنامه که تجمیع شده و پیام داد برای تائید این عملیات به دفتر فناوری اطلاعات گمرک مورد نظر مراجعه شود - نماینده شرکت حمل باید برود و یا صاحب کالا میتواند پیگیر شود . ضمنا در این مرحله قابل انتقال به صاحب کالا هست؟
-----------------------------------------------------------------------------------------
7. یک دستگاه کامیون از گمرک بازرگان برای گمرک سنندج راه اندازی شده است و از گمرک
سنندج برای گمرک شهریار/تهران، متاسفانه الان توی بخش کدهای مبدا و مقصد دائما اشکال
و اشتباه در اطلاعات را سیستم نشان میدهد.