پنجره واحد تجارت فرامرزی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی در پنجره واحد تجارت فرامرزی راه اندازی شده است

پنجره واحد تجارت فرامرزی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی در پنجره واحد تجارت فرامرزی راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

از آنجایی که فرایند ارزیابی و نمونه برداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نتیجه عملیات صورت گرفته در این مراحل به حدی حائز اهمیت است که میتواند نقشه راه  فرایند کارشناسی و سایر عملیات خروج و حمل کالا را تحت تاثیر قرار دهد. اضافه کردن تصویر کالای ارزیابی شده  به عنوان اسناد ضمیمه اظهارنامه یکی از ابزارهایی است که میتواند در راستای شفافیت فرایند ارزیابی و یاری رساندن به عملیات ترخیص و حمل کالا موثر واقع شود. راهنمای فعلی در نظر دارد تا عملیات اضافه کردن تصویر از طریق سایت پنجره واحد تجارت فرامرزی آموزش دهد.


برای دریافت بسته آموزشی اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۹)

  • مهدی اسدی
  • سلام  کارمند شرکت طیف سایپا هسستم در خصوص کارمندان اخذ پروانه ( کارت الکتونیکی) در سایت merchant.irica. اقدام کردم وکد پیگیری دریافت نمودم ولی ورود به سایت امکان پذیر نیست پ(یغام نام کاربری اشتباه است میدهد) لطفا راهنمایی فرمایید
    پاسخ:
    سلام
    شما در ورود اطلاعات خود اشتباهی دارید
    لطفا برای تصحیح نام کاربری به گمرک ایران دفتر فناوری اطلاعات مراجعه فرمایید.
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • فریبرز خسروی
  • با سلام چند روز است که آپلود اسناد به سختی انجام میشود دلیل آنرا بی زحمت اعلام نمایید

    پاسخ:
    سلام
    به دلیل شلوغی شبکه که در ساعات اوج استفاده کاربران به وجود می آید گاهی آپلود اسناد با مشکل مواجه می شود
    این مشکل البته در ساعات خلویت مانند ساعت 17 تا 8 صبح روز بعد کمتر پیش می آید.
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • مهدی اسدی
  • سلام کارمند شرکت تولیدی میباشم منظور از تصویر پروانه کارگزاری جهت اخذ پروانه (کات) چه میباشد ایا ما که حق العمل کار نداریم میباید در سایت merchan  اقدام کنیم یا خیر   باتشکر از راهنمایتان
    پاسخ:
    سلام
    سایت merchant مخصوص اطلاعات حق العملکاران و کارمندان آنها می باشد 

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • سعید دارستانی
  • با سلام و خسته نباشید
    حدود دو ماه است به هیچ وجه از شرکت و سایت نمیتونم اسناد و اسکن کنم ولی از گمرک راحت این کار صورت میگیرد لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم
    پاسخ:
    سلام
    با عرض عذرخواهی 
    مهمترین دلیل وضعیت ناپایدار پشتیبان اینترنت یا همان provider ما است که در صدد تغییر و بهبود این وضعیت هستیم
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • مرتضی خدری
  • با سلام مرحله بارگذاری یا اسکن اسناد در سیستم EPLوارسال آن به سختی انجام میشود (بعضی مواقع رد کردن این مرحله به 48ساعت هم میرسد)تا که به مرحله کوتاژ برسیم 
                                                                                    


                                                                                        با تشکر 
    پاسخ:
    سلام
    گاها با مشکل شبکه مواجه هستیم و در اسرع وقت مشکل برطرف می شود

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • مرتضی خدری
  • با عرض سلام و خسته نباشی 
    مهمترین و سخترین مرحله _مرحله بارگذاری و ارسال اسناد میباشد . 
    لطفا جهت رفع اشکال اقدام نمایید چون اکثرمواقع به 24ساعت هم میرسد تا که به  مرحله کوتاژ برسد ...
                                                                                  باتشکر 
    پاسخ:
    سلام
    گاها با مشکل شبکه مواجه هستیم و در اسرع وقت مشکل برطرف می شود

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    ba salam,agar karmande haghol amal kaar dar samane merchant  sabte naam nakone...che ettefaghi vasash miofte? ba tashakor faravan. saied paasdar
    پاسخ:
    سلام
    کلیه اطلاعات حق العمل کاران و کارمندان آنها باید در سامانه ثبت شود. بعد از مدت زمان مقرر گمرک ایران از فعالیت انهایی که در سامانه نیستند جلوگیری میکند.

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    ba salam man karmande hserkat hastam jahat e tarkhis kala /aia man ham baiad sabte nam namaiam ? ba tashakkor
    پاسخ:
    سلام
    بله هرشخصی که فعالیت گمرکی انجام  میدهد باید در سامانه نام کاربری به نام خود داشته باشد و برای ادامه فعالیت باید وکالت سیستمی از صاحب کالای خود بگیرد

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام.
    در قسمت دور اظهاری واردات
    لطف کنید تدابیری اتخاذ شه که کارشناس برسی اسناد و نواقص وسند رو یکجا برسی کنه وبا ذکر علت از صف خارج کنه.
    مثلا /گواهی مبدا نیاز-از صف خارج /بعداز اپلود ودرخواست برسی بعداز انتظار نوبت 1 روزه از صف خارج و اپلود کاتولوگ/این روال بعضی اوقات تا 7 روز کاری  جهت برطرف کردن درخواست کارشناس ممکنه طول بکشه که واقعا با پول انبارداری کانتینر انصاف نیست.
    یا قسمتی اتخاذ شه که کامنتهای کارشناس ک از سر بی حوصلگی اونم خارج از تایم اداری ساعت 12 شب!!!! از صف خارج میکنه بتونیم پیامشون رو کپی کنیم و گمرک ایران با کارشناس متخلف برخورد کنه.

    پاسخ:
    سلام
    ما به عنوان پشتیبان و دفتر واردات به عنوان متولی سامانه دائما رصد این موضوع را در دستور کار داریم
    و به کارشناسانی که اشتباهی در این زمینه داشته باشند تذکر لازم را میدهیم
    ولی در هر حال از وقفه و معطلی پیش آمده عذر خواهی میکنیم
    ان شا الله شاهد این موضوع نباشیم

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران

    ارسال نظر

    توجه:نظراتی که به صورت ناشناس و یا خصوصی ارسال شود پاسخ داده نخواهد شد.

    نظرات خصوصی خود را به آدرس پست الکترونیکی epl@irica.org ارسال نمایید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کانال رسمی پنجره واحد تجارت فرامرزی در تلگرام