پنجره واحد تجارت فرامرزی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی در پنجره واحد تجارت فرامرزی راه اندازی شده است

پنجره واحد تجارت فرامرزی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی در پنجره واحد تجارت فرامرزی راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

مستند آموزشی زیرسامانه مرزنشینی در پنجره واحد تجارت فرامرزی در ادامه برای استفاده مرزنشینان و نمایندگان محترم قرار میگیرد.


شما می توانید مستند آموزشی را از اینجا دریافت کنید

دفتر مطالعات، تحقیقات و ظرفیت‌سازی گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سئوال‌های آزمون کارگزاران گمرکی به همراه کلید واصله از سازمان سنجش آموزش کشور جهت اطلاع شرکت‌کنندگان در سایت گمرک جمهوری اسلامی قرار گرفته است. در اطلاعیه این دفتر آمده است: در ادامه روند برگزاری آزمون کارگزاران گمرکی و در راستای رویه گردش آزاد و شفاف‌سازی اطلاعات از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران، سئوال‌های آزمون مذکور به همراه کلید مربوطه، واصله از سازمان سنجش آموزش کشور جهت اطلاع شرکت‌کنندگان به شرح زیر قابل دسترسی می‌باشد:


لازم به ذکر است طی اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کلیه سئوال‌های مطرح شده در آزمون معتبر و با استفاده از منابع مربوطه طراحی شده است. در این رابطه اعتراضات واصله، (موضوع اعلامیه منتشر شده در پرتال گمرک در روز یکشنبه 9/3/95) به سازمان مذکور منعکش گردیده که پس از دریافت پاسخ، مراتب به سئوال‌کنندگان اعلام خواهد شد.

نسخه جدید آموزش صدور قبض انبار الکترونیک و بارنامه شامل تفکیک ، واگذاری ترخیصیه و ..... 

در این نسخه بروز رسانی های جدید پنجره واحد اعمال شده است.


شما می توانید این جزوه را در قالب فایل PDF از اینجا دریافت کنید.

دکتر مسعود کرباسیان رئیس‌کل گمرک ایران دستور داد تا ظرفیت پذیرش آزمون کارگزاران گمرکی به دو برابر افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، افشین امینی مدیرکل دفتر مطالعات تحقیقات و ظرفیت‌سازی با اعلام این مطلب افزود: با دستور رئیس‌کل گمرک ایران ظرفیت پذیرش آزمون کارگزاران گمرکی ۱۰۰ درصد افزایش و از ۵۰۰ نفر قبلی به ۱۰۰۰ نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به رضایت دکتر کرباسیان از نحوه برگزاری آزمون، دلیل موافقت دکتر کرباسیان با افزایش ظرفیت پذیرش کارگزاران گمرکی را افزایش اشتغال جوانان اعلام کرد و گفت: اطلاعات تکمیلی در آینده نزدیک از سوی دفتر آموزش تحقیقات و ظرفیت‌سازی اعلام خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات مربوط به تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون کارگزاران گمرکی - سال 1395 با سایت سازمان سنجش به آدرس  http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=11&id=2567     مراجعه کنید

کانال رسمی پنجره واحد تجارت فرامرزی در تلگرام