پنجره واحد تجارت فرامرزی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی در پنجره واحد تجارت فرامرزی راه اندازی شده است

پنجره واحد تجارت فرامرزی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی در پنجره واحد تجارت فرامرزی راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 



مدت زمان: 8 دقیقه 18 ثانیه 

 

جهت دانلود فیلم اینجا کلیک کنید.
حجم: 12.5 مگابایت

نظرات  (۳۹)

باسلام در خصوص ترانزیت وقتی گمرک مبدا در سامانه بیجک های تکراری ثبت مینماید گمرک مقصد نیز اعلام وصول کالا و گواهی اظهار را نمیدهد و عملا شرکتها در گیر تضمین خود باشرکت بیمه میشوند ، به هر جا هم مراجعه میشود نتیجه ندارد حتی دفتر فن اوری گمرک ایران ، واقعا چه باید کرد
پاسخ:
سلام
گمرکات مبدا نمی توانند بیجک تکراری ثبت کنند
چند وقت پیش مشکلی در این زمینه پیش آمد که در حال رفع است
با تشکر از صبر و شکیبایی شما
میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
با سلام . رمز دسترسی به پروانه رو از کجا باید بگیرم
پاسخ:
با سلام 
اموزش نحوه چگونگی دسترسی به پروانه الکترونیکی و همچنین ایجاد رمز دسترسی در وبلاگ قرار داده شده است


با تشکر
میز خدمت سامانه جامع امور گمرکی
قبلا در قسمت دوراظهاری صادرات لیست دوراظهاریهای صادراتی وجود داشت و بر اساس نیاز می توانست اظهار موردنظر را دریافت کرد.در حال حاضر این امکان وجود ندارد و چگونه نی توان به آن دسترسی داشت؟
پاسخ:
سلام

در حال حاضر هم همینطور است و در منوی دوراظهاری صادرات در قسمت اظهارهای قبلی من می توانید اظهارنامه های قبلی را ببینید. البته تعداد نمایش داده شده در صفحه، محدود شده است و شما می توانید از طریق فیلد جستجو شماره کوتاژ مورد نظر را جستجو کنید.
در صورتی که شما مشاهده نمیکنید با میز خدمت تماس بگیرید تا در صورت اشکال در پروفایل شما برطرف گردد.

با تشکر 
میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • افشین لجمیری
  • سلام
    درصادرات وقتی کامیون صادراتی از گمرک مبدا پلمپ شد وحرکت کرد چطور میتوانیم از خروج کالا از گمرک خروجی (مرز)اطمینان پیدا کنیم یا اصولا ردیف خروج از مرز پروانه را چطور میتوانیم بدست بیاوریم؟
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر امکان رویت وضعیت وصولی کامیون های صادراتی برای شما فراهم نمی باشدو فعلا باید از گمرک مبدا یا مقصد وضعیت را جویا شوید
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • امیر ابراهیمی
  • با سلام! ضمن تشکر از پیگیریهای بعمل اورده شما ، باید معروض دارم در فیلم اموزشی سایت شما در خصوص پیگیری انجام تشریفات ،کارشناس با ذکر شماره به اطلاع ما میرسد و با توجه به اساسی ترین نشکل بازرگانی ما که ندیدن کارشناس میباشد ،این مغایرت چیست!.
    یعنی در واقع به نظر بزرگان اقصاد و بازرگانی ما که صدبار مورد احترام است  نظراتشان، ما حالا کارمان ده چندان شده ، چون ریاست سروبس در رویت کوتاژ قابل شناسایی هستند و ما بابد یکی یکی از کارشناسان سوال کنیم و تا کارشناس معلوم گردد،ایا واقعا این خواسته طراحان این سیستم است؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    تهیه فیلمی که در سایت قرار داده شده مربوطه به زمانی بوده است که نام کارشناس نشان داده می شده است
    در فاز بعد از آن نام و شماره کارشناس نشان داده نمی شود و علت اجرای این فاز نیز عدم نیاز مراجعه به کارشناس می باشد.
    شما می توانید با استفاده امکان مکالمه غیرحضوری که در پنجره واحد فراهم شده است مسائل و موضوعات مربوط به اظهارنامه رو به کارشناس مربوطه ارجاع دهید.

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران

    با سلام و عرض ادب

    ما به تازگی کالایی وارد کردیم که شماره تعرفه رابنده اشتباه وارد کرده بودم 

    و این خطای به ظاهر کوچیک جریمه ای سنگین دربردارد حالا می خواهم بدونم در چنین مواقعی راهکار چیه و چرا یه فرصت نمی دهند تا ثبت سفارش جدید با تعرفه جدید را جایگزین و اصلاح نماییم ؟؟؟؟

    سوال دوم اینکه آیا بنده به عنوان مسئول واردات خودم می توانم از این اظهار حمل از راه دور کالایم را ترخیص کنم یا اینکه حتما ترخیص کار باید داشته باشیم  و الزامی است و اینکه آیاحضورا باید کارهای مربوط به ترخیص انجام گردد؟؟

    پاسخ:
    سلام

    1. اشتباه وارد کردن تعرفه شاید اشتباه کوچکی باشد ولی بعد از ثبت در گمرک (کوتاژ) تبدیل به اشتباه بزرگی می شود چون اشتباه بودن تعرفه باعث تداخل در آمار گمرک می شود و به همین دلیل که بعد از ثبت کوتاژ یا باید اظهارنامه ابطال گردد و یا توسط کارشناس اصلاح شود که طبعا هزینه ای هم در بر دارد. 
    2. غیر از یک مرحله برای بقیه فرآیند اظهار نیازی به حضور کسی در گمرک نیست بنابراین شما هم می توانید اظهار را انجام دهید و آن یک مرحله هم ارزیابی است که طبق قانون صاحب کالا و یا نماینده باید حضور داشته باشد و همچنین هنگام ترخیص که برای انجام فرآیند درب خروج باید صاحب کالا یا نماینده حضور داشته باشد.
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • نبی اله مولائی
  • با سلام 
    احتراما" به استحضار عالی میرساند در سایت merchant دربخش ورود اطلاعات پرسنلی پرونده  خطای 
    مشکل در ورود اطلاعات  می دهد .خواهشمند است راهنمایی بفرمائید  ایا باید به گمرک مراجعه کنم
    پاسخ:
    سلام
    در این قسمت خطا ها تصحیح شده است
    بنابراین در صورت رویت خطای مشکل در ورود اطلاعات حتما ایرادی در این زمینه وجود دارد
    لطفا اطلاعات را اصلاح کرده و دوباره ورود اطلاعات نمایید
    سلام 
    لطفا اگر امکان دارد فیلم اموزشی دوراظهاری صادرات هم روی سایت بذارید
    پاسخ:
    سلام
    دوراظهاری واردات و صادرات مانند هم در سامانه عمل می کند با تفاوت های بسیار کمی
    البته در اسرع وقت این آموزش نیز گذاشته می شود
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با عرض سلام و خسته نباشید
    لطفا قسمتی جهت جمع کل مبلغهای وارداتی و صادراتی در کل کادرهایش درست کنید جهت ارایه به کلیه ادارات مربوط مثل مالیات
    مثلا بتوانیم سریعا جمع کل ارزشهای وارداتمان را به دلار بدست اوریم.صد در صد با این سامانه امکانپذیر است.
    مرسی
    پاسخ:
    سلام
    با تشکر از پیشنهاد شما
    برای امکان سنجی و توسعه ارسال شد
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام دوباره
    لطفا کادری با عنوان ارزش کل فاکتور مثل کادر شماره ملی شرکت جهت تسهیل در انجام محاسبات بسازید مرسی واقعا نیاز مبرم است شدید
    پاسخ:
    سلام
    با تشکر از پیشنهاد شما
    برای امکان سنجی و توسعه ارسال شد
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    و تاریخ کوتاژ هم در کادری کنار شماره کوتاژ درج شود
    در ضمن سامانه بسیار کند عمل میکند
    پاسخ:
    سلام
    با تشکر از پیشنهاد شما
    برای امکان سنجی و توسعه ارسال شد
    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با عرض سلام دوباره
    چرا در پنل EPL خود شرکت امکان مشاهده اظهارنامه ها نیست؟
    پاسخ:
    سلام
    این امکان برای مدیرعامل شرکت فراهم است 
    مدیرعامل می تواند در کارتابل خود اظهارهای کارمندان را مشاهده کند

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    چگونه میتوان زمان فراموش کردن رمز عبور خود جهت اظهار راه دور رمز خود را یافت
    پاسخ:
    سلام
    با مراجعه به گمرک اجرایی و واحد احراز می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • مرتضی خوشرو
  • با عرض سلام.میخواستم بدونم ازمون حق العمل کاری  زمانش چه موقع است.
    پاسخ:
    سلام
    در صورت برگزاری ازمون اطلاعیه از پرتال گمرک اطلاع رسانی می شود تا الان خبری مربوط به این موضوع اعلام نشده است.

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام

    در مورد اظهارهای واردات، آیا امکان آگاهی از وضعیت اظهار و اینکه سند در کدام مرحله است در کارتابل شرکت وجود دارد؟ یا فقط در کارتابل حق العمل کار(کارمند) این امکان هست؟

    لطفا جواب را ایمیل کنید. پیشاپیش سپاسگزارم. 
    پاسخ:
    سلام
    در نسخه های بعدی نرم افزار این قابلیت فعال می شود

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری ایران
  • محمد مومنی
  • با سلام 
    از دیروز سایت نوبت نمیده پیغام میده مشکل در ارتباط با سرور. کی درست میشه؟
    پاسخ:
    سلام
    مشکل ارتباط با سرور بوده است که برطرف شده است

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با سلام و خسته نباشید. چرا دوباره قسمت بارگذاری اسناد را تغییر دادید؟؟ درستش کردید ولی زود تغییرش دادید. اسناد اپلود میشد و جلوی سند نوشته میشد اپلود انجام شد و بدون محدودیت اسناد را بارگزاری میکردیم. لطفا دوباره درستش کنید
    پاسخ:
    سلام 
    در حال بهبود وضعیت قسمت های مختلف نرم افزار هستیم و در صورت بهبود برنامه همان ظاهر ثابت خواهد ماند

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام خسته نباشید من از امروز صبح نمی تونم وارد پنجره واحد تجارت فرامرزی بشوم ارور اشتباه بودن پسورد می دهد تا بعد از ظهر دیروز با همین پسورد وارد می شدم نمی دونم الان چی شده لطفا راهنمایی کنید ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    مشکل پنجره واحد مربوط یه صبح بوده است الان مشکل برطرف شده است

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام از روز چهارشنبه نا امروز سیستم نوبت دهی و ورود به سیستم و کل سیستم دچار اختلال شده و امکان ثبت و ورود به سایت میسر نمیباشد لطفا رسیدگی فرمایید
    پاسخ:
    سلام
    مشکل دریافت نوبت رفع شد

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • حسین رحمانی
  • مشکل عدم ارتباط با سرور در سایت برقرار است لطفا بررسی و رفع مشکل نمایید
    پاسخ:
    سلام
    از امروز صبح ارتباط گمرک شهید رجایی با تهران از سمت شرکت مخابرات قطع می باشد
    و این موضوع ارتباطی به سامانه ندارد
    ما پیگیر این موضوع هستیم

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • هومن بنده ای
  • سلام 
    دوباره باز هم مشکل وارد کردن اطلاعات داریم چرا صفحات نصفه ، نیمه باز میشه مشخص شما سرورهاتون مشکل داره تو را خدا یا درستش کنید یا تعطیلش کنید ! هزینه کنید که مردم معطل شما نباشند روزی که این سامانه را راه اندازی میکردین فکر امروز هم باید می بودین که با 5 تا سرور ... نمیشه چرا همیشه باید ما مردم ضرر کنیم کی جوابگوی ماست الان کامیون ما از صبح نمیتونه باسکول کنه برای بارگیری؟!
    پاسخ:
    سلام
    از امروز صبح ارتباط گمرک شهید رجایی با تهران از سمت شرکت مخابرات قطع می باشد
    و این موضوع ارتباطی به سامانه ندارد
    ما پیگیر این موضوع هستیم

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با خطای (  عدم امکان ثبت اظهار،خطا در دریافت اطلاعات از اکانتر ) مواجه هستم اشکال از کجاست ؟
    پاسخ:
    سلام
    مشکل شناسه پرداخت بوده است که با تغییر نسخه برنامه مرتفع شده است


    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام 
    من از اصفهان هنگام دریافت عطف با مشکل خطا در دریافت اطلاعات از اکانتر مواجه هستم 
    پاسخ:
    سلام
    مشکل شناسه گمرک اصفهان برطرف شده است


    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • شکیباییان
  • سلام در دور اظهاری ترانزیت هنگام ورود قبض انبار الکترونیک و اتمام کاراظهار مالی تیک درب خروج هنگام گرفتن بیجک از محوطه حتما باید قبض انبار الکترونیکی به اپراتور صدور بیجک ارائه شود با توجه به قید آن در زمان دور اظهاری این یک نقص است لطفا پیگیری نمایید
    پاسخ:
    سلام
    درخواست اصل قبض انبار در گمرک نیاز نیست ولی در جاهای دیگه غیر از گمرک در حوزه اختیارات گمرک نیست باید به مدیر مربوطه مراجعه کنید

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با سلام 
    چرا با توجه به اینکه اسعلام مجوزهای راه و خوش حسابی فاقد زیر ساخت در سازمان همجواره باز در بندر امام اصرار به این دارند که حتما مجوز مذکور از طریق سیستم استعلام بشه 
    الان سه روزه که از ترخیص کالاهامون جلوگیری بعمل میاد . بهتر و عاقلانه تر اینه که اول زیر ساخت فراهم بشه بعد اجبار کنند
    خواهش میکنم با توجه به اینکه کالاها در بندر امام عمدتا کالای اساسیه مدیر محترم توجه به حساسیت کالا داشته باشه 
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
     چنانچه اظهارنامه ای توسط سیستم نیازمند تایید سازمان همجوار شناحته بشه تایید ان سازمان حتما باید در اظهارنامه موجود باشد و تا وقتی که سازمان های همجوار گمرک دارای شبکه نشوند وارد چرخه تخصیص سامانه نمی شوند بنابراین سازمان مورد نظر باید مشکل شبکه خود را طبق تعهداتی که به گمرک دارد باید رفع کند.

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام.من در سامانه گمرک ثبت نام کردم ولی اسمم رو درست وارد نکردند و بجای "مهدی" خورده "دی" ....این رو از کجا باید اصلاح کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    به واحد فناوری اطلاعات گمرکات مراجعه کنید

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام تفاوت کوله بری و پیله وری چیست؟مستند قانونی کوله بری چه قانون یا آیین نامه یا تصویب نامه ایست؟تشکرات فراوان
    پاسخ:
    سلام
    این اطلاعات را از پرتال گمرک می توانید دریافت کنید
    این وبلاگ صرفا برای رفع مشکلات سامانه جامع امور گمرکی بنا شده است


    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    باسلام و احترام
    دایره صادرات گمرک بندر امام خمینی ره با کد 40400 اجازه ثبت کوتاژ را توسط اظهار کننده نمیدهد و مسئول این دایره سرکار خانم علیرضا نژاد از ارباب رجوع درخواست میکنند که ثبت نهایی و تایید کوتاژ را ارباب رجوع نزند و خود ایشان این کار را انجام دهند و این امر برای چندمین بار در این گمرک اتفاق می افتد که قابل قبول نیست و غیر منطقی ست لطفآ پیگیری کنید و به شخص خود ایشان گوشزد شود نه به دایره آمار و انفورماتیک یا آی تی این گمرک. با تشکر از شما خواهشمند است سریعآ پیگیری شود
    پاسخ:
    سلام
    به گمرک بندر امام خمینی هشدار داده شد زیرا این کار خلاف دوراظهاری می باشد

    با تشکر از اطلاع رسانی شما
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با سلام؛
    تمایل دارم نحوه ثبت تخفیفات را در دور اظهاری واردات آموزش ببینم.از آموزش سایت استفاده کردم امّا با توجه به تغییرات زیاد سایت ، چیزی یاد نگرفتم.لطفاً بفرمایید کجا ثبت نام کنم تا این بخش را آموزش ببینم.اگر فایلی جداگانه برای نحوه ثبت تخفیفات دارید بفرمایید از کجا دانلود نمایم؟
    با تشکّر.
    پاسخ:
    سلام
    ما دوره های آموزشی نداریم برای آموزش جزوات آموزشی ، تماس با واحد میزخدمت و مراجعه به مسئولین ای تی گمرکات هستند شما می توانید به انها مراجعه کنید

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • شهاب رحیمی
  • با سلام من یه سوال دارم چرا یه بارم شده اول تحقیق و مطالعه نمی کنن بعد بیان طرحی رو اجرا کنن. الان این سیستم پر از اشکال اول اجرا کردن بعد دارن اشکالاتش در میارن از نظر زمان که طولانی تر شده از وقتی هم که متمرکز شده که بدتر شده بعضی گمرکات سالی 100 اظهارم نداشتن حالا اومدن براشون اظهار تخصیص میدن حالا باید به اون دسته از کارشناسها کار یاد داد جز اعصاب خردی چیزی برای ما نداشته 

    پاسخ:
    سلام
    به اندازه مورد نیاز و کافی تحقیق و مطالعه بر روی فرایند های گمرک و موقعیت منطقه ای گمرکات انجام شده است
    کارشناسان زبده گمرکی هم ما را در این طرح کمک کرده و میکنند. ولی بعضی موارد فقط در اجرای کار بروز میکند
    در مورد کارشناسان هم سعی شده است که در این طرح از کاشناسان با تجربه استفاده شود ضمنا فعالیت آنها دائما زیر ذره بین قرار دارد و در صورت رویت کم کاری و یا اهمال کاری به فرد تذکر داده می شود 
    در هر حال از وقفه ای که پیش آمده است عذر خواهی میکنیم.

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • یوسف باقری
  • با سلام 
    الان مدتیه که سوابق اظهارنامه ای مربوط به یک صاحب کالا که بنده کدینگ آن هستم، با ترخیص کار متفاوت و گمرک متفاوت در کارتابل اینجانب قرار میگیره لطفا بفرمایید چطور میشه این مشکل رو حل کرد 
    پاسخ:
    سلام
    طبق معماری برنامه در قسمت اظهارهای قبلی اظهارنامه هایی نمایش داده می شود که شما از آنها به هر طریق وکالت داشته باشید.

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران

    لطفا یه شماره تماس جهت مشکلات ما بگذارید
    پاسخ:
    سلام
    شماره تلفن های میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    021-88805385-8

    با تشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    توروخدا این مشکل اضافه کردن اسناد حل کنید که رفته تو روانمون
    پاسخ:
    سلام
    مشکل برطرف شده است
    چنانچه هنوز مشکلی دارید احتمالا به طور خاص و فقط شما این مشکل را دارید
    لطفا با میزخدمت تماس حاصل کنید
    02188805385-8

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    با سلام
    با توجه به اینکه چند بار سوالم را مطرح نموده ام و مشکل را توضیح داده ام ولی تا کنون مشکل اظهار اینجانب برطرف نشده و همچنین به گمرک کرمانشاه نیز مراجعه نموده ام ولی مشکل حل نگردیده است
    به مدت یک ماه است هیچگونه اظهاری نمیتوانم انجام دهم مشکل از این قرار است که پس از اتمام مراحل اظهار و اضافه کردن مدارک وپرینت اظهار نامه امکان ورود به مرحله تایید نهایی وجود ندارد و هیچگونه پیغام خطایی داده نمیشود.. و نمیتوان به مرحله تایید نهایی رفت و اظهار را ثبت نهایی نمود.
    دفعات قبلی نیز همین مشکل وجود داشت که به گمرک کرمانشاه مراجعه و انها نیز نتوانستن مشکل را حل نمایند و در نتیجه طی تماس تلفنی با تهران در انجا ثبت کوتاژ نمودند.
    خواهشمند است این مشکل را برطرف نمایید.

    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    برای رفع مشکل به اطلاعات هویتی شما نیاز است لطفا با شماره تماس های میزخدمت تما بگیرید تا مشکل شما برطرف شود.

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام من تو آپلود کردن تصویر اسناد مشکل دارم شروع میکنه به لود شدن 100% تکمیل میشه ولی هیچ اتفاقی نمی افته به صفحه بعد نمیره. خواهشا کمک کنید بدونم مشکل از چیه
    پاسخ:
    سلام
    سامانه در این قسمت مشکل عمومی ندارد 
    برای رفع مشکل با شماره تماس مرزخدمت تماس بگیرید و اطلاعات خود را ارائه کنید تا رفع مشکل شود
    شماره تماس : 02188805385 الی8

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام
    از دیروز در فرودگاه امام برای تغییر میسر به قرمز در صف رییس سرویس هستم دیروز صبح 8 بودم الان تازه 5
    راه دیگری غیر از انتظار وجود ندارد؟
    این همه تاخیر به چه سبب است؟
    پاسخ:
    سلام
    تاخیری نباید وجود داشته باشد
    لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید و شماره سریال خود را ارائه کنید تا پیگیری شود.

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • مهردادآفرین
  • سلام
    ما در سهلان چندروزه درگیره سیستمیم امروز من از ساعت 10با eplکار میکردم تا یک اظهار نامه  صادراتی پرکنم در مرحله  ذخیره منو از سایت مینداخت بیرون  یا اینکه کدملی منو به عنوان نماینده قبول نمیکزد یا کلا وارد سیستم نمیشد  ولی دیگران همچین مشکلی نداشتن سیستم قطع ووصل میشد ولی تونستن اظهار کنن هیچ قبول نمیکرد مشکل از epl واقعا موندیم چه کنیم میگفتن تقصیر  منه که دیر شروع کردیم ما چه کنیم ار این سیستم دست اخر موفق به اظهار در ساعت 13/50شدم  توروخدا پیگیری کنید فقط این سایت برای اعلام مشکلا ت هست 
    پاسخ:
    سلام
    گاهی مشکل از ارتباط شما با برنامه است و گاهی مشکل از سخت افزار
    در هر حال مشکلات بررسی می شوند تا ان شا الله تکرار نشوند.

    باتشکر
    میزخدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران
    سلام من مدرک ترخیصکاری دارم آیا می توانم مستقلا یوزر نیم و پسورد بگیرم ودر صورت امکان چگونه و از چه‌طریق یا باید از حق العمل کار یا بازرگان وکالت بگیرم لطفا راهنمایی نمایید
    پاسخ:
    سلام
    می توانید با حضور در گمرکات اجرایی نام کاربری دریافت کنید
    برای وکالت از صاحبان کالا هم می توانید از آموزش وکالت استفاده کنید.


    باتشکر
    میزخدمت پنجره واحد تجارت فرامرزی
  • مجیدرضا رزاقی
  • سلام  خسته نباشید برای درج مقاله وپروسه اجرایی بنده طرح اجرایی برای کاهش قاچاق  کالا دارم لطفا راهنمایی کنید درمورد به کجا مراجعه کنم سپاس گذارم
    پاسخ:
    سلام
    مقاله خود را به نشانی epl@irica.org ارسال کنید.

    باتشکر
    میزخدمت پنجره واحد تجارت فرامرزی

    ارسال نظر

    توجه:نظراتی که به صورت ناشناس و یا خصوصی ارسال شود پاسخ داده نخواهد شد.

    نظرات خصوصی خود را به آدرس پست الکترونیکی epl@irica.org ارسال نمایید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کانال رسمی پنجره واحد تجارت فرامرزی در تلگرام